Saturday, November 27, 2010

i feel like being betrayed!

assalamualaikum...
sekali agi You're My Melody updated..
ape khabar semua?
harap sihat2...
hmmm...a bit sad today...
entahlah...
feeling wanna cry...

chongmall..
hmm...entahlah...terasa dikhianati..
adakah nie adat berkawan?
bila susah amik la..bila senang buang..
aku pun tak tau ape salah aku..
tapi aku rasa aku sendiri tak de buat salah kat dia pun...
tapi aku geram ngan sorang hamba Allah nie..
really..
she makes me SICK!!!
argghhh..nape la aku jumpa ngan kau wahai hamba ALLAH! 
ko tau tak...aku mang tak pernah berdendam ngan orang mcm aku berdendam ngan ko!
xpenah aku sangka aku akan jumpa ko!
ko tau tak ko boleh dilabelkan sebagai..
"BATU API"!
PENGHASUT!
cukuplah putuskan persahabatan aku ngan sesape pun!
tak payah ko nak racunkan minda orang!
ko tu sendiri rosak! semenjak ko masuk dalam golongan kami..
kami semua dicaci, dimaki, sebab ko!
betullah kata pepatah...
"setitik nila boleh rosakkan susu seperiuk, sebelanga,setempayan"
YA ALLAH...
hanya padamu aku berserah..
aku dah tak sanggup ngadap muka dia!
she is annoying!
menyusahkan kami..
tapi YA ALLAH...
jika nie ujianMu...
kamu redha...
namun lindungilah kami dari sebarang kejahatan...
dari sebarang pengkhianatan..
hapuskanlah manusia yang ingin hancurkan persahabatan kami..
bukakanlah mata sahabatku seorang nie untuk tahu yang mana baik dan yang mana buruk..
ampunkan sahabat kami Ya Allah..
berikannlah mereka petunjukMu..
sesungguhnya Kamu Maha Mengampuni...

hanya padaMu kami berserah...
muhasabbah diri...
='(
itu sahaja untuk entry kali nie..
hanya tulis ape yang tersirat dihati..
wasssalaaammm...


No comments:

Post a Comment