Wednesday, November 24, 2010

actually....i'm taken...

aiii...bosan tol bace med sure...
so disebabkan miss nadia sangat bosan membaca..
so dengan lafaz bismillahirahmanirrahin saya meng"update" blog ini sekali lagi...
welll...melalui tajuk di atas..ape yang anda faham??
yeee...ha...yang baju merah sila jawab??
ape?? saya diculik??
waaaahaaa....nak mampus!
well..objektif kali nie nak cerita tentang hidup ku telah di ambil oleh seseorang..
ehhh bukan seseorang sebenarnya...'
berorang-orang...
ramai...
playgurl bebenor!
hahahah...
oppsss..i did it again~!
actually...i'm taken by korean boy band!
such as..of course,,,,TVXQ~!!!

Super Juni-OR!!!!

B2st!

U-kiss and Brave sound!

Shinee

wahaaaa.....they make me crazy!
i'm not fanatic..
just like much ok!
bukan pe....
nak mengubat hati yang lara sebenarnya...
huhuhuhu...
so...untuk lupakan kesedihan yang disebabkan oleh jantan keparat..
aku mula minat KpOP bOY bANd nie,..
dah la suara sedap..
muka comel...
cute..
lawak..
lengkap la..
romantik..
laki malaysia ade??
xde maknanya!
nyampah aku!
tapi yang paling i'm crazy of is this guy...
dah jadi suami aku pun...
 nie gambar kiteorg gi honeymoon  kat LA!
hehehehe..jangan marah...
nei Jaejoong dr TVXQ/JYJ...

kalau kumpulan SUJU lak aku minat..aishhh
ramai...sebab kump diorang pun 13 orang kowt!
minat semua sebenarnya....hehehehehe=)
paling aku minat sekali....


girl alike....Kim Heechul!
aawww...sangat jelita la dia nie kan!
mcm pempuan...
heechul ahh...pbapppoooo! hahahaha =)

ranking kedua..aku paling minat BFF Kim Junsu...

eunhyukkieee....=) 
his laughter make me crazzy...

 ranking yang ketiga lak...
si lesung pipit yang sangat lah comel!!
LEADER!

LEADER paling banyak cakap!
sengal!
ang..ang..ang...gelak dia mang buat aku nak gelak la kan!

rangking yang keempat...
si tubuh sasa!
skang dia kat Army Millitary service tuk 2 tahun so..
dia tak terlibat la ngan Suju tuk 2 tahun!
never mind kangin..
we'll wait for u! huhuhu!
rangking yang kelima!
si SEngal!!!

Yesunggiiee...
dia nie kalau game pape ke..
mesti over confident...pas tu kalah! hahaha
lawak la...

yang nie dak tak aktif ngan SUJU sebb busy ngan lakonan..
tapi i suka gak!
sengal gak yang nie pun

ehhhh...senang cite aku suke semua dlm TVXQ ngan SUJU!

tapi yang U-kiss nie aku suka sorang je smpai sekarang..



alxender! dia nie tak mcm korean muka! hot gile!

dalam Beast la aku minat si bibir seksi nehh...
perghhh...bibir dia wat mak nak nari mirotic je!
hehehehehehe...

nol chongmaallll.....

aaa....tak dilipakan..Shinee...
aishh nie pun comel2 gak! xtau nak pilih mane satu!
acececee...
bajet tol la anak basir neh!
hahahahaha...
tapi yang paling mak suka dlm Shinee neh,..
of cozz la ONEW!!
aaaaa....comel gileee..
nak tgk muka dia..
asihh korang nie cam tak yakin je..
mak kata comel..
comel la nyahh oiii..


hello..hello...
ahhhh...comelll!!!

banyak miss nadia nak cite kat sini! banyak sangat boy korea yang miss nadia minat!
aisshhh.....minat je ok! tak fanatik mana pun!
just sekdar hiburan yang tak terlampau je! hahahah =)
ok la takat tu je miss nak cite..ehh nak tukar la..
nak bahsakan diri miss Heesica!
ok tak??
hahahahah...nie Heechul nye pasal la nie! 
ok call me Miss Heesica! hahahaha...love it!
ok...see yaw...next entry...
burbyeee.....
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

4 comments: