Wednesday, November 24, 2010

nadia is me...=)

uhukkk...uhukkk...
banyakknya sawang kat blog aku neh..
sape sikit...
maklumlah exam tak sempat nak update..
anyway..tq kepada follower yang budiman kerana sudi meng"follow"
blog yang tak seberapa neh..
well....
ape aku wat sekarang??
aishh korang nak tahu ke?
hahahaha....
ok2...
i'm in my final now...
just about 1 paper more to finished it...
whatever la!
study haram tak pun..
adoiii....tapi aku xleh balik sama mcm orang lain..
sebab aku aku ade 1 lagi mission before aku balik..
nak tau??
xpyh la secret..
(malu sebenarnya)
just....
shhhhhhh...=)
hmmm...wanna tell u guys somethin' that i had about this 2 weeks??
happy or what?
i'm not single??
wahhh...statement....
ntahlah...
i got proposed by a guy to become his gurl...
and aku lak bodoh2 je terima..
ntahlah...aku ase serba salah semacam sejak "couple" neh...
maklumlah 7 bulan aku meny"ingle"kan diri...
jadi mcm ala2 janggal sikit...
hehehehe..
aku ckp la kat guy neh...kita kawan2 la dulu kannn..
aishh gelojoh nak mampus....nak couple jugak...
haaa...couple laa..
last2 aku yang pening dowh!
kawan2 ape patot aku wat ahh?
peninn!!!!!!!
tapi takat nie hubungan aku ngan dia ok la kan....
nak kata makin mesra..mmm...
ok lah..makin mesra...
aku akui...
sebabnye...dia suka bergurau laa...
tapi kan....aku sebenarnya serik kowt...
serik dipermainkan seperti "barbie" doll!!!!!
and hati aku maseh lagi heartbroken...
huhuhu sedey...
tapi cara dak nie...
aii kuwang ajo tol aku bahsakan dia "dak" nie..ok lah..
aku bahasakan dia "heechul"
okk....hahahaha
tapi cara "heechul" mintak couple sweet!!!!! <3<3<3
nak tau??
opssss rahsia!
aku pulak mudah cair!
aiii..banyak ngat aihhh cita sal "heechul" neh...
dia baca mampus aku..hehehehehe
ok la..kawan2...
gotta go..
nak sambung study med surge yang banyak nak mampus neh....
hate it!
pbappppooooo!
ok....ade time aku update ag ok?
love u all....
saranghea..
aishiteruu....
wooo aiii niee...
cinta kamu...
assalamualaikum.....

4 comments:

  1. hey~
    is this for real?
    i didn't even know ur in love
    wah3~
    sooo not cool ye kamu xcite kt sy
    :(

    ReplyDelete
  2. OMG...i forgot to tell u...actually yes sis...i'm in realtionship now with someone..hahahaha..but seem like saya tak serius...ntahlah..lagi selesa single..huhuhhuuh

    ReplyDelete
  3. orite sis..sis syada jg diri..i'll miss u..chongmall..

    ReplyDelete