Thursday, December 2, 2010

aku kembali single!

assalamualaikum...agak berdebu aku nye "BOX IN THE SHIP" neh..
hmmm...kawan2 berita gembira!
aku dah kembali single!
gembira kah?????
ntah no komen!
but my heart is hurt right now!
should i??
wat pe nak sakitkan hati sebab laki!
actually aku dah serik dah lepas neh!!!!!
serik gile b***!!
seriously!
malas dah aku berurusan ngan insan bernama lelaki neh!
heyy boys! what ever!
hey girl...
U-GO-GIRL!!!
single is sexy maaa!!!
so wth!
hahahaha..geram sebenarnya!
namun..ade sesuatu yang mengubat sepanjang LARA aku neh!
adakah kumpulam KARA?? T-ARA??
no...no..no...
nak tahu ke??
nie la pengubat lara aku...

suke!!!!!!!!!!
comel gila yooguen!!!
ngan papa shinee!!
walaupun agak lambat aku tgk, tapi..
ape aku kesah! janji dah tgk!
chongmal!
hmm..takat tu je nak la entry kali neh..
nak inform korang je..
I DAH SINGLE!
I'M TAKEN BY KOREAN BOYS!!!
ape aku kesah..
KO BOLEH???
hahahahaha...
ok lah...
daaaa..
saranghea!

and guys...
this is my new addiction now!

i'm elf + cassie +shineeworld!
chongmal...nol saranghea!

WASSALAMUALAIKUM....=)
smile...peace..

No comments:

Post a Comment