Thursday, November 25, 2010

setuju tak kalau saya katakan............????

assalamualaikum....
wah kerap Miss Heesica update blog beliau neh?
hehehehe..sementara menunggu 8.30 nak gi menketedarah...
ngan 4 orang bidadari lagi...
so ape kate miss update blog dulu..
woooo.....
today is my worst day ever...
i got late for exam!!!
WTH!
i hate it!
anyway lets me begin the story...
miss tidor agak lambat dlm 5.31am waktu malaysia..
mula2 ingat tak nak tidow...buat mcm paper ginekologi ari tuh....
and then miss ngantok sangat maa...xleh nak bukak mata...
ini boleh membahayakan miss untuj jawab exam nanti...
so...
miss tidow la kejap..
tapi i message my mom suh kol dalam 7.30a.m...
takot tak sedar langsung...
so...then....i slept....slept...zzzZZZzzzZZZZ...
and then 7.31a.m...
my mom called...
"Kakak bangun dah? pi la mandi..7.30 dah nie...jawab elok2 exam nah...baca bismillah banyak2.."
that's my sweet quotes from my mom...>_<
"alrite mom, pray for my success"
letak je phone! pergh aku tidow balik...sambil kunci alarme kul 8a.m!!!
bunyi la alarme...aku sedar...
cam biasa "snoooze"!
sedar2.....
WHAT???????????????????


8.57 a.m!
actually i xmandi, xgosok gg pun!
Atin....sorry aku tipu ang! Sebab malu...huhuuhu..
aku bangun dengan linangan air mata....
pakai sweater..pakai tudung...pakai jeans...
berlari pergi dewan...

kalah Watson Nyambek la!!
dengan pintu bilik tak kunci...
urrgghhhh!
i'm crying outside the hall!
masuk dewan dengan peningnye....yelah bangun mengejut...sure korang penah alami...
dengan tak mandi...dengan tak gosok gg! adoiii...
naseb baik tak berbau kan...sebab sebelum tidow tu aku dah gosok gg!
aku pun jawab la exam dengan linangan air mata...
nasib baik baru mula...
aku pun agak gelabah...
ingat pesan my mom...
kalau gelabah dalam ujian atau ade masalah...
banyak ayat Kursi ngan Al-Ikhlas...
aku pun baca sampai agak tenang sikit..
Alhamdullilah..
nasib baik aku sedar....kalau tak melanjut sampai kul 10..
sejam agi exam nak habis la kan..
untuk pengetahuan korang paper aku hari nie bertajuk..
"Perawatan Medikal-Surgikal III"...selama 3 jam...


anyway that not the outline i wanna to tell in my "baby"!
aku sebenarnya nak cite la kan perbandingan sikap seseorang manusia tu apabila
dengan.....
pakwe/makwe atau kawan dia sendiri...
so tajuk perbincangan kita neh....SETUJU TAK KALAU AKU KATAKAN....??
ok...kawan2...setuju tak kalau aku katakan...
yang manusia neh kalau ngan kawan sendiri...yang selalu duk kongsi cerita...
kalau terasa mesti nak terasa lama punya!!! sampai bertahun2 dendam!
tapi kalau ngan pakwe ke makwe ke....aishhhh gaduh kul 9 mlm...9.05 baik balik dowh!
hari yang sama! heran kan!
nie biasa yang pempuan nie la..emo nak mampus! aku pempuan...
so i know better lah...
pas tu kalau hidup ngan kawan nie..aishh berkira nak mampus!
kalau ngan pakwe/makwe....aiiiii.....murah hati gile!
pastu kalau ngan kawan...kalau kawan nai suara sikit..
aiii..melawan...
kalau pakwe/makwe ke naik suara....
haaaa....diam je...bagus je...ikut je..tertunduk2 kepala tuh!
banyak aku nak cite..tapi nie je yang keluar...
heyyyy....bukan aku tak puas hati la ngan orang couple...
aku pun couple gak! hahahaha....
oppsss...i did it again!
ok lah u all..i nak gi mandi kang bising lak 4 bidadri tuh! ok laa...
nanti aku nak update entry sal individu ngan pakwe/makwe ngan mak ayah lak..
ok!!! see yaw..
assalamualaikummm =)


No comments:

Post a Comment