Friday, December 31, 2010

aku = tempat persinggahan je...=)

assalamualaikum...
hye yaww..
Selamat Tahun Baru aku aku nak cakap..
haha tu je la..
ok bye!
hahaha..mesti korang angin kalau aku cakap macam tuh..
just kidding..
okaylah..
01.01.11
tahun baru..
sinonim ngan my dad birthday..
Happy Birthday Dad..

hope these new year will give a lot of prosperity..
not prosperity burger okay!
hahaha..Love you dad..
hmmm..apa yang korang paham tentang "title" di atas..
hmmmm...
tempat persinggahan??
R n R ke??
actually..
just teringat kata2 mak aku ngan ayah aku..
don"t you trust anybody in this world..
except Allah S.W.T...
it's true..
betul kata kak aisyah..
kawan nie susah nak cari yang perfect..yang elok..
sedih....='(
a bit crying..
aku nak kongsi la ceritera hidup aku sepanjang berkawan di USM nie..
aku nie ibarat..
"susah dicari, senang dilupakan"
it's okay with me..
aku dah lali asyik digunakan...
orang nak aku je jaga hati diorang..
hati aku...aku jaga sendiri je..
ikutkan hati aku malas nak amik kisah ape2 langsung tentang manusia bernama "kawan" nieh!!
tapi orang kata "it's weird a world without friends"
mane boleh tak berkawan..
aku okay je nak berkawan ngan aku..
tapi please la stop using me!
aku jenis tak senang nak bersemukan ngan seseorang!
aku lagi rela diamkan diri!
tapi diamkan diri pun salah..
nak cakap2 depan lagilah salah..
manusia..
susah..
so..aku decide...better aku diamkan diri..
tumpu pelajaran aku!
tapi sepanjang aku kat USM nie..
ade beberapa insan yang memang aku tahu diorang lah kawan yang akan bawa aku ke jalan kebenaran..
diorang tak pernah la nak cari gaduh ke ape ke ngan aku..
just what dunno je.
kekadang aku yang sakitkan hati diorang!!
I thanked Allah for giving me such amazing friends like you!
hmm..topik kedua aku kan..
dah lama gila simpan geram ngan sorang hamba Allah yang tak tahu nak bersyukur..
yang tak takut langsung dengan balasan Allah..
yang tak hormat agama Islam!!
yang memang kurang ajar..
penipu!
tak tahu nak hormat orang!
dia ingat dia sapa!
aku kan tengah tunggu dia xpuas hati ngan aku je..
aku decide..
this is the final sem..
we have to teach her something yang akan mengikatkan dia!
dah lama kau sabar!
LAMA sangat dah!
seriously!
dia memang tak pandai langsunh hormat orang!
gunakan orang bila susah!
aku kesian gila sape yang kawan ngan dia!!
you...
just wait!


1 comment:

  1. sabar ye sis...
    kibum,siwon,donghae n me is always with you...
    don't worry
    chaiyok for ur final sem

    ReplyDelete