Saturday, December 11, 2010

wahhhaaa....i'm in love!!!

assalamualaikum....
lama "BOX IN THE SHIP" ditinggalkan...
agak berdebu, bersawang..
maklumlah aku tak upah amah nak bersihkan "box"aku neh..hehehe =)
i lagi suka bersihkan sendiri..
so ape khabar pelawat "box"yang indah ini??
harap2 dirahmati Allah dan dalam keadaan sihat sahaja..
well...
cuti dah mula untuk aku...
wuhhhhuuuuu!!!
so ade yg gi vacation hebat2 ke??
actually jeles ngan pempuan bernama FATIN NAJIHA...
dia pegi UNITED KINGDOM ok...
sentap u olzzss kat sana..jangan lupa adiah bday gue..(tak malu tol)
well.....
hahahaha....
Atin...kim salam kat SNOW WHITE ahh..
objektif ari neh...
aku dilamin cinta ahh!
bisa nggak!
opppss...
jangal salah mentafsirnyaa..
jatuh cinta sama HEECHUL!!!
hahahaha...comel, bangang, pretty!
ape lagi...semua lah!
hhahahahaha...
hmmm...
friendss...
i'm actually in love with someone...
tapi..
aku pasti dia tak tahu isi hati aku..
tapi aki takot nak jatuh cinta agi..
2 kali dah cukup untuk aku tau cinta tu sakit gile dowh!
SERRRIIIKKKKK!!!
omg....ape perlu aku buat...
cintai dia dalam diam..
bolehke?
ntahlah..
tpi aku tau perasaan dia kat aku lain..
ottokajoo...
what should i do..
ntahlah...
cinta neh susah!!
mcm nak jwb final susah dia..
anyway...
yang pasti heechul is mine!
SUPER SHOW 3...wait for me!
okey!
anyway thats all...
kamsahamnida...
wassalamualaikum..

1 comment:

  1. nadia !! you ditag disini http://syafiqahhani.blogspot.com/2010/12/talking-to-moon.html

    jwb tau jgan x jawab :D

    ReplyDelete